Invej AD Beograd


Nastao kao savremen, tržišno orijentisan, poslovni sistem „Invej“ je u stanju da odgovori na sve raznovrsnije i specifičnije potrebe potrošača, ali i na izazove konkurencije.

Organizovan kao savremena upravljačko-kontrolna struktura u odnosu na fabrike članice, „Invej“ ima za cilj da unapredi i harmonizuje ukupno poslovanje grupacije, pre svega ulaganjem u razvoj proizvoda iz firmi članica, unapređenjem postojećih, dokazanih, domaćih brendova i stvaranjem i plasiranjem novih. Time je, „Invej“ uspeo da vrati ugled domaćim proizvodima koji su poslednjih godina bili neopravdano potisnuti od strane inostranih proizvođača.

Ulaganjem u proizvodne delatnosti koje su vezane za članice „Inveja“, ujedno se stimuliše razvoj domaće proizvodnje, kao i prodor tih proizvoda na inostrano tržište, što je od velike važnosti kada se zna da je privreda Srbije visoko uvozno zavisna, a izvozni potencijal je prilično ograničen.

Zaposleni u poslovnom sistemu „Invej“ su jedan od glavnih faktora poslovnog procesa koji obezbeđuje konkurentsku prednost i prosperitet članica. Iz ovog razloga HR sektor sa posebnom pažnjom prilazi procesu selekcije kadrova. Vođeni principom savremene poslovne inteligencije, naš dugoročni cilj je upliv nove i mlade energije koja prati svetske inovacije. Visoko obrazovanim kadrom, koji prolazi kroz permanetni program razvoja karijere i stalne edukacije kroz stručne seminare, kurseve i tribine, stvorili smo uspešan tim stručnjaka različitih obrazovnih profila, koji zajedničkom snagom znanja i iskustva čine sistem sposoban da odgovori na najveće poslovne izazove.

Naš poslovni sistem vođen je motom “Postati lider srpske privrede”. A, kao potvrda toga, jeste nagrada za “Invej”, koji je 2004. godine proglašen za najuspešniju firmu u sektoru privatnih preduzeća. U vremenu posle, pa do danas, „Invej“ je postao sastavni deo lokomotive srpske privrede.

Brzo se razvijamo, uspeh naših brendova ide uzlaznom putanjom, a kadrovi koje sistem zapošljava pružaju mu dodatnu snagu da se kao lider pozicionira na domaćem tržištu, ali krene i u osvajanje inostranog.